[Chasseur] TC Hunt 6.1

Theorycrafting
Heaven
Membre_wow
Membre_wow

[Chasseur] TC Hunt 6.1

Message par Heaven » 21 août 2013, 18:25

Dernière modification par Heaven le 25 févr. 2015, 11:12, modifié 3 fois.
Image

Kalou

Re: [Chasseur] Je vais aimer cette partie !

Message par Kalou » 26 août 2013, 14:27

plop!

Si j'ai bien suivi l'évolution des rppm pour la 5.4, on aura plus que la cape et la meta qui auront un mod. hast.
Les sets, contrairement à la 5.3, y'aura juste pas de rppm, et les trinkets à proc agi (qui ressemblent fortement à des BiS sauf si on a un combat avec une ribambelle d'adds) auront des taux de proc fixes (et dégueulasses).

alors mon interrogation, crit>hast>mastery? (pas d'équivalence quoi, le crit domine la hast).
Si y'avais que les 3 lignes du haut, je dirais ouai, mais y'a les blink strikes et toutes les synergies de la bm qui me posent le doute.

Sinon la DB fait pas proc le 4T16, je suis pas sûr que ça soit rentable de la caler au premier gcd du BW, en fait, je verrais plutôt un truc du genre db/bw/Ars/ars/KC dans la roation générale.
Au pull on aura le renataki inversé, donc la rota avec le KC des que possible semble plus logique.

c'des idées en vrac qui nécessitent d'être polies un petit peu, mais je pense que y'a matière à discussion.
edit : je parle même pas du trinket reduc cd...ça va foutre un bordel dans les rota ce truc là -_-"

Heaven
Membre_wow
Membre_wow

Message par Heaven » 29 sept. 2013, 11:06

Salut !

Maj du google doc.

Muni, tu me manque.

A bientôt j'espère.
Image

Heaven
Membre_wow
Membre_wow

Message par Heaven » 09 oct. 2013, 12:22

Maj open BM.
Image

Heaven
Membre_wow
Membre_wow

Re: [Chasseur] TC Hunt 6.0

Message par Heaven » 17 févr. 2015, 13:30

- The buff runes give you roughly a 1% increase in power and even the best guilds aren't using them regularly. They are being saved for when a kill is really close and you might need them to get that last 1%.
- Guilds that feel like they really need the buff runes (such as those working towards hardcore Mythic progression) are often the ones selling runs, loot, and achievements, so they can afford to purchase runes for raiders.
- Giving the runes to players in Raid Finder allows players to win something they can sell for extra gold, without directly adding more gold to the economy.
- High end raiding guilds used to buy a lot of consumables from players and then sell BoEs and epics back to players. The buff runes are a similar system.
Image

Heaven
Membre_wow
Membre_wow

Re: [Chasseur] TC Hunt 6.1

Message par Heaven » 25 févr. 2015, 11:14

Hunter (Forums / Skills / Talent Calculator)
Talents
Barrage damage has been increased by 21%.
Exhilaration now instantly heals for 30% of max health (up from 22%).
Glaive Toss damage has been increased by 25%.
Powershot damage has been increased by 62%.
Stampede now lasts 40 seconds (up from 20 seconds).

Beast Mastery
Improved Focus Fire now grants an 8% increase to attack power per Frenzy stack consumed (up from 5%).
Marksman
Careful Aim now increases critical strike chance of Steady Shot, Focusing Shot, and Aimed Shot by 50% (down from 60%).
Chimaera Shot damage increased by 30.4%.
Sniper Training is now 25% more effective.
Survival
Trap Mastery no longer reduces the cooldown of all traps and Black Arrow by 6 seconds.
Black Arrow now has a cooldown of 24 seconds (down from 30 seconds).
Enhanced Traps now reduces the cooldown on all traps by 33% (down from 50%).
Hunter Pets
Basilisks now have a pet family ability. Stone Scales reduces damage taken by the pet. Previously, Basilisks did not have a pet family ability.
Hydra pets should no longer be excessively large.
Spirit Beast's Spirit Beast Blessing now also provides a 5% increase to critical strike chance. Does not stack with other critical strike chance buffs. Previously, other exotic pet families provided buffs to 2 stats while Spirit Beasts provided only 1.
Image

Répondre